[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 18. apríla 2010

Budmerice


Aj keď už odvtedy, čo som nafotil tieto fotky, ubehlo zopár mesiacov (fotené v decembri 2oo9), tak to sem pridám. Boli to moje prvé fotky so zrkadlovkou, takže som fotil samozrejme na automatike a so setovým objektívom Canon EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS, lebo som sa ešte len zoznamoval s novým fotoaparátom. Inak to zoznamovanie s fotoaparátom a s jeho funkciami trvá dodnes a bude trvať určite dlho, kým sa zdokonalím natoľko, že budem schopný fotiť všetko v manuálnom režime a fotky budú takmer dokonalé. :D

Na fotkách je Budmerický kaštieľ, rybník a okolie.

Oficiálne info o kaštieli:
Budmerický kaštieľ je kaštieľ, ktorý sa nachádza v Trnavskej pahorkatine v obci Budmerice. Obklopený je anglickým parkom. Bol postavený v roku 1889 v pseudogotickom slohu Pálffyovcami ako poľovnícky kaštieľ. Inšpiráciou pri stavbe boli pravdepodobne renesančné zámky na Loira. V roku 1945 bol po emigrácii posledného budmerického grófa Pavla skonfiškovaný česko-slovenskou vládou. V súčasnosti je sídlom Domova slovenských spisovateľov a je pre verejnosť neprístupný. Je zapísaný v Ústrednom zozname kultúrnych pamiatok.

neupravené fotky:
http://picasaweb.google.sk/skreyn/BudmericeCanonEOS500D#

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára