[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

piatok 23. apríla 2010

Smolenice - Jahodník, Záruby


Keď som chodil ešte do základnej školy, tak odtiaľ sme chodili pravidelne každý rok na Jahodník. Najprv sme išli pozrieť jaskyňu Driny a potom sme sa hrali na tej lúke. Neviem, nepamätám si, či už vtedy tam nefungoval ten bazén, ale je to škoda, že to takto nechali schátrať, cez leto by tam bolo určite veľa ľudí, hlavne s deťmi. Nuž bohužiaľ takto to vyzerá na Slovensku. Radšej investujú nových do hostincov, reštaurácií a hotelov.

Najprv som mal v pláne pozrieť si po dlhom čase jaskyňu Driny, bohužiaľ som sa neskoro vybral von, tak už to nebolo možné, jaskyňa už bola zatvorená, možno inokedy pôjdem. Poobzeral som sa po okolí a spomenul som si na školské časy, dávno minulé. Potom som sa vybral na túru, vybral som si miesto, hlavne podľa názvu - Čertov žľab (555m). Bola to túra zhruba hodinu a pol do kopca. Podľa názvu som čakal niečo lepšie, hlavne čo sa týka fotenia, nebolo tam toho veľa, čo by stálo za odfotenie.

Tak keď som sa tam konečne "vyštveral" a bol som sklamaný z toho, čo som videl, tak som som našiel nový cieľ, keďže bol vzdialený len 12 minút, tak som sa rozhodol ísť do toho. Tým novým cieľom bolo miesto Záruby, Sedlo (625m). Keď som tam prišiel, tak som bol sklamaný ešte viac. Na mieste bola len "cedula".

Potom som rozmýšľal, či ísť ešte ďalej, najbližšie bolo miesto Záruby, Rázcestie (745m) ale nešiel som už ďalej, po predchádzajúcej skúsenosti, myslel som si, že aj tak tam nebude nič iné ako zase ďalšia "cedula" a už sa aj pomaly stmievalo a silnel vietor, tak som sa vybral naspäť.

neupravené fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára