[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 21. novembra 2010

Kláštor svätej Kataríny


O tejto pamiatke som nevedel, dozvedel som sa o nej prednedávnom a to mám len kúsok. V poslednom čase, keď sa venujem foteniu, dozvedám sa, čo som mal "pod nosom" tie celé roky. Budem sa to snažiť všetko obehať a nafotiť.

Keď som prišiel k príjazdovej ceste ku Katarínke, tak predomnou bola cestička dlhá cca 2 kilometre, ktorá nebola pre moje auto, lebo je dosť nízko pri zemi. Keďže sa mi nechcelo ísť peši, tak som to riskol a išiel na jednotke, rýchlejšie sa nedalo. Cesta plná kameňov, na ktorej som sa bál, že dostanem defekt, pár krát som aj "škrkol lízatko". Našťastie sa nič nestalo. Potom som prišiel na parkovisko a odtiaľ to bolo len cca 30 minút peši na miesto určenia, čo bolo dosť málo oproti iným pamiatkam, väčšina je oveľa ďalej.

Táto pamiatka je v rekonštrukcii a to pravé to bude až potom, keď to dokončia. Potom bude možnosť dostať sa hore na výhliadkovú vežu, do výšky cca 30 metrov a odtiaľ mať okolie ako na dlani. Na to sa teším, snáď to bude čoskoro.

Mal som na pláne ísť aj na ďalšiu pamiatku, ktorá je len pár kilometrov odtiaľto ale bohužiaľ sa to nedalo stíhať, pretože slnko zapadlo až moc skoro.

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára