[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

streda 16. novembra 2011

Veľký Biel, bez fotiek :(


Raz som sa vybral do susednej dediny Veľký Biel, čo je kúsok od mesta Senec. Už dávnejšie ma lákalo pozrieť si vodnú plochu, štrkovisko, v tejto dedinke. V tomto ročnom období, čiže na jeseň, je všetko krásne farebné a na tomto mieste som si myslel, že nájdem pekné miesto na fotenie. Vybral som sa tam po práci, času som nemal veľa, lebo sa skoro stmievalo. Našiel som si tam zopár pekných miest na fotenie, tak som spravil niekoľko fotiek. Fotky som "hodil" do PC a ich úpravu som odložil na neskôr. Keď už prišiel čas na úpravu, tak som sa s nimi pohral a upravil podľa svojich predstáv. O pár dní som ich chcel zverejniť a dať na Facebook a Rajce, no fotky sa mi niekde stratili, asi som ich omylom vymazal, bohužiaľ som ich už nenašiel ani na pamäťovej karte vo fotoaparáte. Prišiel som o ne "nadobro". Nebolo ich veľa a ani neboli z ďaleka, tak to nie je až taká veľká škoda, no nepotešilo ma to. Stalo sa mi to po prvý krát, snáď aj naposledy. :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára