[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 18. decembra 2011

INDOOR KART CUP 2011/2012 - 2. pretek


O tejto novej motokárovej hale som sa dozvedel len nedávno. Je dobré, že máme na Slovensku takúto peknú dráhu, s novými motokárami, krásnou traťou a celkovo všetko sa mi tam páčilo. Doteraz som bol len v Rakúsku v Kottingbrunn-e v motokárovej hale Kart Center a tam sa mi tiež páčilo, no táto aréna v Bratislave je podla mňa ešte lepšia a hlavne to je bližšie.

Ja som tam bol pozrieť v sobotu, 17.12.2011. Práve sa tam konali druhé preteky s názvom INDOOR KART CUP 2011/2012. Išiel som tam hlavne preto, aby som zistil, kde to presne je, ako to tam vyzerá a v neposlednom rade aj zase stretnúť zopár priateľov, ktorých som spoznal pred cca 9 mesiacmi v už spomínanej motokárovej hale v Kottingbrunne.

Je to na dobrom mieste, ľahko prístupnom a hlavne to nájde každý, aspoň si to myslím. Zo Senca sa tam dá dostať do 30 minút normálnym tempom, bez komplikácií, ktoré hrozia hlavne každodennými zápchami v celom meste v priebehu týždňa, cez víkendy je to väčšinou bez problémov. Vylepšiť by sa mohlo akurát parkovanie, inak neviem, čo tam chýba. Ako fotografovi je jasné, že tam je málo svetla, aj keď je to určite lepšie osvetlené ako už spomínaná hala v Rakúsku. Čím viac svetla, tým lepšie. Svetlo je základ. Väčšinou som fotil bez blesku, zvýšil som citlivosť ISO na 1600, miestami na 2500 a sem-tam som musel ísť až na ISO 3200. Neskôr som skúsil aj blesk. Používal som dva objektívy a to Canon 16-35mm a Canon 70-200mm. Mal som preto aj dosť práce s výmenou objektívov, pretože mi chýba základný objektív a tým pádom nemám pokryté ohnisko 35-70mm. Preto mám v pláne si neskôr zohnať objektív Canon 24-70mm f2.8.

Snažil som sa fotiť nielen bežné veci, ktoré sú na každých pretekoch, ale hľadal som aj iné objekty, ktoré by mi pomohli moje fotky nejako odlíšiť z toho množstva opakujúcich sa fotiek ostatných fotografov. Menil som aj miesta, z ktorých som fotil, aby neboli fotky z toho istého uhla. Takéto moje "pokusy" zase nemusia mať "úspech" u všetkých, no mne o to nejde, ja sa snažím byť kreatívny a zvečniť na fotkách atmosféru akcie. Často ma "brzdia" moje vlastnosti, ktoré vystihuje jedno slovo a tým je - introvert. To, aký som, už nezmením a ani nechcem meniť.

Fotky sa celkom podarili, aspoň si myslím, aj keď som čakal viac reakcií na moje fotky. Nevadí. Výber fotiek, ktoré som dal do svojho albumu na Facebook, tie som upravil cez program Adobe Lightroom a potom pridal podpis, fotky na RAJČE som len "ociachoval" svojim podpisom, zmenšil a uploadol na RAJČE tak ako som ich odfotil, bez úprav.

Kart1 Aréna
fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára