[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 4. februára 2013

Instagram


Dávnejšie, asi pred rokom som sa dozvedel o tejto aplikácii, tak som si ju stiahol do mobilu a hneď vyskúšal. Spravil som 4 fotky, ktoré som tam po roku našiel, keď som sa nedávno vrátil k tejto aplikácii. Neviem, či predtým existoval aj web, no teraz existuje a ešte je k nemu priradený ďaľší, kde sa dajú tieto fotky speňažiť. Keďže s tým nemám žiadne skúsenosti a nemám tam ani veľa priateľov, tzv. sledovateľov, tak bude asi chvíľu trvať, kým sa nejaký "nájdu" a moje fotky sa tak viac dostanú "do sveta".

Fotky vyberám z už dávnejšie exponovaných a čiastočne upravených, tie si potom zmenším v PS a skopírujem do mobilu, ktoré následne v mobile otvorím touto aplikáciou, ktorá ich oreže na štvorec, ten si viem posúvať a vybrať orez podľa seba. Na tento orez potom aplikujem jeden z ponúkaných filtrov, pridám rámik a môžem pridať aj viac kontrastu. Potom takto upravenú fotku pošlem na instagram, ich web je zase pod názvom statigram a pred odoslaním fotky je možné zaškrknúť aj súbežne odoslanie na facebook a pod.

Pomaly budem pridávať fotky, tie staré som vymazal a momentálne ich tam je len 5.

PS: napravo v menu tiež nájdete priamy odkaz :)

KLIKni sem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára