[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 19. septembra 2010

Tatry Donau Cup, PK Baba, 11.-12.09.2010


V sobotu bol jarmok v Trnave, tak som bol pozrieť na TDC len na chvíľu a teda fotil som málo. Prvý krát som skúsil fotiť tzv. panning. Našiel som si vhodné miesto na to a skúšal som rôzne nastavenia. V sobotu som nemal veľa času a tiež miesto som nevybral najlepšie, je to aj vidieť na fotkách.

Druhý pokus už vyzerá lepšie, bol som fotiť v nedeľu, bolo viac času a miesto bolo na to ideálne, akurát počasie sa stále menilo, tak som mal čo robiť, aby tie fotky nejako vyzerali.

Fotil som do RAW, aby som neskôr mohol viac upravovať fotky ale bolo to zbytočné, stačilo fotiť do JPG, keďže tam nie je skoro čo upravovať, buď sa to vydarilo alebo nie. Mám sa ešte čo učiť a chce to aj viac fotiť a skúšať.

fotky zo soboty
fotky z nedele

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára