[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

sobota 11. júna 2011

Canon EF 70-200mm f/4 USM L IS


A je to tu! Konečne ho mám. Je to môj tretí teleobjektív. Najprv som mal Sigmu 70-300 f4-5,6, potom zase Sigmu 70-200 f2,8 hsm a teraz Canon 70-200 f4 l is usm. S tým prvým som bol celkom spokojný, no predsa bol pomalý a mal slabú sveteľnosť. Ďalší mal skvelú svetelnosť a rýchle hsm ostrenie, no nemal stabilizátor obrazu a váha bola dosť vysoká. Vzhľadom na to, že fotím hlavne šport, tak táto Sigma mi nevyhovovala, hlavne kvôli vysokej váhe a bez IS. Teraz mám síce svetelnosť f4, no je to profesionálna rada od Canonu, teda L-ková a 4-krokový stabilizátor obrazu je tiež skvelá vec, inak váha je polovičná oproti tej Sigme 70-200. Ak by mal svetelnosť f2,8 v celom rozsahu a váha by zostala rovnaká akú má f4, tak by to bol dokonalý objektív, ku ktorému by sa ešte zišiel telekonvertor Canon 2x. Ešte som nespomenul cenu, pri f2,8, 2.model, s IS je cena okolo 2 tisíc Euro, čo je fakt dosť. Ja som momentálne spokojný s týmto teleobjektívom, jediné, čo by chcelo zmenu, je telo. Rozmýšľam nad 5D Mk2 alebo 7D, no to ešte počká. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára