[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

utorok 10. augusta 2010

Raynox DCR-250 Macro


Konečne po troch týždňoch od objednania a po jednom zrušení objednávky, som sa dočkal tejto makro predsádky, čiže dioptrickej násady na objektív, ktorá činí 8 dioptrií. Teraz potrebujem ku šťastiu "len" poriadny objektív na makro.

Rozhodujem sa hlavne medzi Canon-om 100mm, Sigmou 105mm alebo 150mm a Tamron-om 90mm. Prvá otázka je, či nový alebo použitý. Ak nový, tak tá cena je (pre mňa) dosť vysoká a viac sa tu prikláňam k objektívu Canon, keďže mám pocit, že je z týchto najkvalitnejší a od ostatných nie je o veľa drahší. Ak použitý, tak tá cena je už lepšia ale zase ak sa objaví niektorý z týchto objektívov na burze, tak je o chvíľu už predaný, je to horúci tovar a ešte je tu risk, kupovať takýto použitý tovar, kde sa môže stať, že kúpim "mačku vo vreci" a zistím nejakú chybu objektívu neskoro a tak vyhodím peniaze tak povediac "do luftu".

Tak som sám zvedavý, ako to dopadne, snáď dobre a zoženiem si kvalitný objektív, s ktorým budem spokojne fotiť rôzne vecičky. :p

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára