[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 29. augusta 2010

Vodné mlyny na Malom Dunaji


Tak na tento výlet som sa chystal už dávno. Nevymyslel som si ho sám ale našiel som ho ako dobrý nápad na fotenie na jednom webe, ktorý sa venuje fotoaparátom, fotografiám a všetkému okolo toho. Videl som tam fotky tých, čo tam už boli a neboli to žiadny amatéri, tak sa mi to zapáčilo.

Cestou tam ma opäť prekvapilo značenie na Slovensku, teda nie prekvapilo, ale skôr sa mi to potvrdilo, ako to chodí na Slovensku. Lebo som už na to zvyknutý, že nikde nie sú tabule, ak idem niekam, kde som ešte nebol a teda nepoznám cestu. A potom ďalšia známa vec je "kvalita" našich ciest. No nakoniec sme sa dostali tam, kam sme chceli.

Už na prvej zástavke, na vodnom mlyne v Jelke, sme zistili, že sme tam mali byť ráno. To kvôli tomu, že slnko malo pekne osvietiť mlyn, ktorý je najlepšie, v tomto prípade, fotiť z druhého protiľahlého brehu a tak by slnko nebolo nad mlynom, kde zavadzia nad mlynom. Potom je mlyn moc tmavý a výsledok nie je dobrý. Takže treba fotiť ráno! Toto sa ukázalo aj pri ostatných mlynoch, že to platí aj tam.

Bohužiaľ čas už nedovoľoval navštíviť aj ďalší mlyn a to asi ten najkrajší, v Kolárove. Takže to najlepšie sme si nechali na inokedy a snáď sa nám tam podarí prísť ráno.

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára