[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 11. októbra 2010

IX. AZ Pneu AutoSlalom 2010


Tento AutoSlalom sa konal v jeden krásny deň, v sobotu, dňa 09.10.2010. Ráno bolo fakt krásne, tak som sa rozhodol ísť fotiť do Trenčína a zase skúsiť, okrem iného, panning.

Keď som sa "rútil" po diaľnici, tak pred Trnavou som zbadal nejaké mraky, myslel som si, že tam prší, čo dnes nemalo, tak som išiel ďalej a zistil som, že to je "len" hmla ale za to riadna. Tak som teda dúfal a veril, že sa čoskoro rozplynie a bude krásne tak, ako to predpovedali rosničky v TV.

Našťastie aj tak bolo, čoskoro. Bolo krásne teplo, skoro bez obláčika a ani len vánok nefúkal, fakt ideálne počasie. Bohužiaľ som na tomto slalome nemohol, resp. nechcel som jazdiť, pretože auto mám v nie moc dobrom stave a nechcel som, aby sa to ešte zhoršilo, prípadne ešte iné pokazilo. Tak som "len" fotil.

Prišiel som tam cca okolo 11-tej a začal som cvakať. Na moje prekvapenie som prišiel práve včas, pretože práve sa to len rozbiehalo, chystala sa prvá ostrá jazda. Preto až vtedy, lebo jednému jazdcovi sa stala taká nepríjemnosť, že mu v tréningu "odletelo" koleso a museli ho odtiaľ odpratať, tak to celé trošku zdržalo. Bohužiaľ som to nenafotil, nuž našiel sa predsa niekto, kto to aj natočil. Našťastie sa ale nikomu nič nestalo a odniesol si to hlavne "len" predný brzdový kotúč.

Čo sa týka fotenia, tak tentokrát som viac experimentoval, skúsil som dlhší čas, k tomu zodpovedajúcu clonu, sem-tam aj manuálne ostrenie a striedal som dva objektívy - Tamron 17-50 a Sigmu 70-300. Myslím, že teraz sú tie fotky zase o niečo lepšie a podarilo sa mi ich viac kúskov ako minule. :D

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára