[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 4. októbra 2010

Bratislava


Prvý krát sa mi podarilo dohodnúť sa s kamošom, aby sme sa niekam vybrali ísť fotiť. Dávnejšie sme sa rozhodovali medzi Trnavou a Bratislavou, tentoraz sme sa rozhodli pre Bratislavu. Aj na Trnavu raz príde a do Bratislavy ešte pôjdeme určite.

Išli sme tam okolo 17-tej hodine, zaparkovali sme pri Dunaji zo strany od Petržalky a začali sme fotiť od Nového mosta až po Most Apollo a keď sa už začalo stmievať, tak sme sa pomaly vracali naspäť a fotili.

Nie všetky fotky vyšli tak ako by som si želal ale niečo som predsa vybral. Nabudúce pôjdeme skúsiť fotiť z druhej strany niekedy navečer a potom niekedy by som rád pofotil aj Staré mesto.

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára