[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

sobota 1. januára 2011

PF 2o11


No tak rok 2o1o je za nami, rok 2o11 pred nami. Bol to pekný rok, čo sa týka fotenia, tak to boli moje začiatky so zrkadlovkou. Bol som na pár miestach, kde by som nebol, keby som sa nezačal venovať foteniu. Nebolo toho síce veľa, ale aj tak som rád, že som niekam vypadol a spravil tam zopár fotiek na pamiatku. Za celý minulý rok som spravil 95o2 fotiek, čo je dosť ale dúfam, že tento rok ich bude ešte viac.

V minulom roku som dosť veľa investoval do foto výbavy, aj keď je to len amatérska výbava, ale to mi bude stačiť. Možno upustím od fotenia makra, predám medzikrúžky a dioptrickú šošovku Raynox, pretože ma to s tým moc nebaví fotiť, buď mi bude musieť stačiť na makro len objektív Canon 100mm USM Macro F2.8 alebo ho predám, tiež so Sigmou 70-300mm F4-5.6 APO-M DG Macro(Motorized) a namiesto nich kúpim kvalitnejší L-kový telezoom CANON EF 70-200mm f/4 L USM, neviem ešte či bude aj na IS, teda so stabilizátorom, pretože ten je o dosť drahší.

Chcel by som časom vymeniť aj klasický objektív Tamron AF 17-50mm f/2,8 SP Di II, ktorý sa mi moc nepozdáva a o rok môžem predať aj setový objektív Canon, ktorý som kúpil aj so zrkadlovkou, teraz ho mám "v šuflíku" len preto, že je v záruke ako kus so zrkadlovkou, keby som ho predal, tak v prípade reklamácie by mi to asi nezobrali.
Ako náhradu by som asi kúpil Canon EF 17-40mm f/4 L USM, ten mi pripadá byť ako skvelá náhrada toho Tamron-u, aj keď má horšiu svetelnosť a tiež menší zoom.

Potom, keď bude za čo kúpiť, chcel by som "full frame" zrkadlovku a momentálne by mi vyhovovala Canon EOS 5D Mark II. Do inej (Nikon) značky nemám v pláne prejsť, keďže si chcem nechať externý blesk a objektív na portréty Canon EF 50mm f/1.8 II.

Verím, že tento rok bude ešte lepší ako minulý, plný zážitkov, radosti a dobrého pocitu z krásnych fotiek.

PF 2o11 !!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára