[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

piatok 10. júna 2011

Hry svetla


Konečne po dlhšom čase som upravil nejaké fotky. Tieto vznikli ešte vo februári, no až teraz som sa k nim dostal a trošku som sa s nimi pohral. Väčšinou ide o tzv. kyvadlo (túto metódu som skúšal už dávnejšie, fotky su v albume na picase) a ostatné sú spravené cross-polarizáciou pomocou zdroja svetla - veľkej bielej plochy a cirkulačným polarizačným filtrom na objektíve, plus úprava farieb a iného v grafickom programe, v mojom prípade v Zoneri. V mojom prípade som použil display notebooku a na ňom biele pozadie, mohol som využiť aj väčšiu plochu - lcd televízor, no možno aj na to príde, ak sa niekedy budem nudiť a zase budem niečo skúšať. :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára