[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

utorok 7. júna 2011

Tuning Party Margita Ilona 2011


V dňoch 27.-28.05.2011 sa konala akcia Tuning Party Margita Ilona 2011 v Leviciach. Ja som na tejto akcii dostal za úlohu všetko fotiť. Organizátori boli moji kamaráti, no niektorých som videl po prvý krát. Na takejto, či podobnej akcii som ešte nebol fotiť, tak som nevedel, čo mám očakávať, no pripravil som sa na to dobre.

Počasie nám moc neprialo, v piatok sa to ešte dalo, no v sobotu nebolo vôbec pekné počasie. Na piatok hlásili silný vietor hlavne na západnom Slovensku, no našťastie to sem neprišlo, len trochu zapršalo a bolo už v celku normálne letné počasie ale mohlo byť aj lepšie. Vraj to bol 5.ročník a počasie vyšlo len raz, bohužiaľ.

V sobotu bolo celý deň zamračené a každú chvíľu prehánky, no aj tak prišlo ľudí viac, než som čakal. Fotenie celkom šlo, no v noci, keď bolo svetla fakt máličko, vtedy som robil čo sa len dalo, aby som spravil nejakú normálnu ostrú fotku, čo sa mi moc nedarilo. Predsa len nemám profi výbavu, no snažil som sa to všetko nafotiť čo najlepšie.

Snáď si organizátori vyberú z toho zopár fotiek a poteším ich, no ja nie som veľmi spokojný s výsledkom.

oficiálne info
fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára