[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

sobota 6. októbra 2012

Protisvetlo & slnečnice


Raz som našiel na webe jednu peknú fotku vlčieho maku, odfoteného proti slnku, na ktorej bolo vidieť jemné chĺpky tejto rastliny, nasvietené prírodným svetlom zapadajúceho slnka a ešte boli aj zachované farby stonky rastliny a pekná červená farba lupienkov. Táto fotka ma "naštartovala" a hneď som išiel vyskúšať nafotiť niečo podobné. V toto ročné obdobie je ťažké niečo také nájsť. Ja som mal šťastie a našiel som za domom malé slnečnice, tak som to išiel vyskúšať.

Proti slnku som ešte nefotil, tak to bola pre mňa novinka a výzva. Spravil som zopár záberov, niektoré sa celkom podarili ale nie je to také ako fotka toho maku, no aj tak majú tieto fotky "šmrnc". Či nie? :)


fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára