[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 10. decembra 2012

Bublinky


Pri čítaní nového vydania časopisu o fotení, konkrétne časopis Digitální foto, ktorý si pravidelne kupujem, som našiel zopár nápadov čo fotiť, tak som nafotil bublinky. Do pohára a neskôr do misky som si nalial trošku vody, primiešal som tam olivový olej, trošku umývacieho prostriedku a na zafarbenie máličko červeného vínového octu. To všetko som spolu premiešal a tým sa vytvorili bublinky. Fotil som kompaktným fotoaparátom postaveným na mini statíve v režime makro, keďže v manuálnom režime mi "foťák" nevedel zaostriť na menšiu vzdialenosť ako to je v režime makro. Na zrkadlovku nemám vhodný makro objektív, tak bolo vhodnejšie použiť kompakt. Zopár fotiek som cvakol dlhším časom a chvíľu predtým som túto zmes zamiešal, tým vznikol zaujímavý efekt. Pri fotení som použil baterku na lepšie osvetlenie bubliniek, čím viac vynikli detaily.

PS: fotky sú bez úprav

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára