[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

utorok 11. mája 2010

IV. AZ Pneu AutoSlalom 2010


Tento, v poradí 4. AutoSlalom, sa konal v sobotu, o8.o5.2o1o na letisku v Trenčíne. Podľa predpovede to s počasím nevyzeralo najlepšie, našťastie im to teraz nevyšlo a počas celej akcie bolo príjemne teplo a slnečno, sem-tam polooblačno, čiže podmienky na jazdenie ideálne.

Najprv som sa rozhodoval, či pôjdem, potom zase že či pôjdem fotiť alebo jazdiť. Nakoniec som sa rozhodol pre obidve. Takže som stihol niečo pofotiť a potom aj jazdiť. S fotením mi pomáhala Diana, za čo jej pekne ďakujem, pretože keby jej nebolo, tak by som nemal fotky slalomu skupiny S2-1600 a nebol by som na nich ani ja, lebo som jazdil v tej skupine a nevedel som byť na dvoch miestach naraz. :D

Na túto akciu bolo registrovaných 122 pretekárov, z nich sa dostavilo na preteky 101 a bolo klasifikovaných 97 pretekárov, čo je dosť slušná účasť, keďže v tom istom termíne sa konali preteky TDC na Pezinskej Babe, MRC v Ožďanoch a KW BT v Náměšti.

Ja som bol so svojim výkonom spokojný, aj keď by som bol rád lepší. V prvej testovacej jazde som vynechal jednu "bránku" a išiel som veľmi pomaly aby som sa zoznámil s traťou. Potom to už bolo len lepšie a lepšie. Umiestnil som sa celkovo na 85.mieste, s najlepším časom 1:32.506 + 2sek som dostal za jeden padnutý kužeľ. V skupine som skončil až na 22.mieste. Išiel som štyri jazdy a každou jazdou som sa zlepšoval cca o 5sek. Snáď nabudúce sa mi podarí dostať vyššie.

výsledky
fotky

2 komentáre:

  1. Na prvy slalom to vobec nebolo zle, cim viac budes jazdit tym to bude lepsie :D Este je tu kopec super fotiek. Ja som skoncil vies jak, na dobrej trati som to po....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. JJ, pred slalomom som si povedal, ze uspech bude, ak nebudem posledny a nebol som, celkovo ani v skupine. Takze to hodnotim ako uspesny slalom. Snazil som sa aj co najviac fotit a je toho dost, bohuzial som sa neorientoval viac na umelecke fotky, skoda. Viem ako si skoncil, musis sa viac zorientovat na trati a prejst cez vsetky branky, aj ked pomalsie, tak vzdy to je lepsie ako rychlo, ked potom vynechas branku.

    OdpovedaťOdstrániť