[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 13. septembra 2010

Slnečnice prevažne vážne


Dlho som sa chystal nafotiť tie krásne slnečnice, čo sa nám za dvorom svojimi hlavami týčili k slnku a čakali, kedy ich konečne zvečním na kartu pamäťovú, SD. Každý to pozná, že keď sa na niečo chystá, tak vždy to je opačne, ako to človek očakáva že bude alebo chce aby to bolo. Je to zákon schválnosti a platilo to i v mojom prípade.

Raz som nemal so sebou foťák, potom pršalo a inokedy som nemal čas. Ale raz mi to vyšlo a snažil som sa dobehnúť "zameškané". Vybehol som do poľa a išiel som na to. Síce som bol "po kolená" v blate ale ani to mi nezabránilo nafotiť zopár desiatok fotiek a zopár sa aj podarilo, našťastie.

Fotil som väčšinou objektívom Sigma 70-300mm f4-5,6 APO DG MACRO, západ slnka a zopár ďalších je fotených s objektívom Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 Di-II LD.

PS:
V tento deň som sa rozlúčil so setovým objektívom a odložil som ho do "šuflíka", pretože ho nahradil Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 Di-II LD.

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára