[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 20. septembra 2010

VIII. AZ Pneu AutoSlalom 2010


Najprv to nevyzeralo kvôli počasiu, ktoré nebolo najlepšie, že pôjdem na tento autoslalom a nakoniec som išiel jazdiť a stíhal som aj fotiť. Jazdil som aj vďaka kamošovi, ktorý vyhral VIP vstupenku na tento autoslalom ale nemohol sa zúčastniť, lebo má "ťuknuté" auto, tak ju dal prepísať na mňa a ešte mi aj požičal helmu. Keby nebolo jeho, tak by som tam možno aj nebol. ;)

Spočiatku bola trať mokrá, keďže v noci pršalo ale časom sa vyjasnilo a trať vyschla. Nebolo najlepšie to, že nás dali parkovať na trávu a potom hurá jazdiť s takými pneumatikami mokrými a od trávy, sem-tam blato. Nuž čo narobíme, jazdili sme aj tak, no niektorí mohli parkovať aj na asfalte.

Tu, v Piešťanoch, som jazdil po prvý krát a bolo to aj vidieť na výsledkoch. V prvej jazde som niekedy nevedel kade mám ísť, v ďalších to už bolo lepšie. Ďalšie jazdy boli rýchlejšie, stále som sa zlepšoval ale aj tak som bol ďaleko od kolegov v skupine a na rovnakých autách. Nejak mi "nesadla" trať, bol som už bez škrupinovej sedačky, bez 3-bodových pásov a išiel som proste pomalšie ako by som mal.

Preteky na chvíľu (asi na hodinu) "zabrzdilo" lietadlo z Chelsea, ktoré si vybralo letisko v Piešťanoch, pretože v Žiline majú užšiu pristávaciu dráhu a toto lietadlo bolo veľké...

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára