[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

piatok 17. septembra 2010

Svätý Jur


Raz som mal v pláne ísť na hrad, resp. zrúcaninu Pajštún a našiel som na mape, že existuje nejaká skratka zo Svätého Jura. Keď som ale prišiel na miesto, tak som zistil, že to je len lesná cesta, po ktorej je zakázané ísť pre bežných civilistov na motorovom vozidle. Keďže už bolo neskoro na cestu tam po normálnej ceste, tak som sa rozhodol niečo pofotiť na mieste, kde som bol, teda na pešej zóne vo Svätom Juri.

Na moje potešenie ma prekvapilo krásne prostredie a hneď som začal fotiť. Kostol bol bohužiaľ práve v rekonštrukcii a tak som sa nemohol dostať dnu. Bol som tam necelé dve hodiny a priniesol som si odtiaľ skoro 300 fotiek, z ktorých som potom vybral a trošku upravil 56 z nich.

Takže nakoniec som bol aj rád, že som sa nedostal na moju vybranú lokalitu a našiel som ďalšie pekné miesto na fotenie. Na Pajštún sa vyberiem inokedy. :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára