[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

štvrtok 3. marca 2011

I. AZ pneu AutoSlalom SportoveAuta.sk 2011


Bol to prvý autoslalom v tomto roku. Počasie vyšlo, bolo pekne, slnečno a skoro vôbec nefúkalo. Síce bolo zima ale ja som bol dobre oblečený, takže mne bolo fajn.

Najprv som chcel ísť aj jazdiť ale auto nemám v dobrom stave a používam ho každodenne do práce, takže ak by sa mi niečo pokazilo, tak by som bol neviem na ako dlho imobilný. To nechcem riskovať a práve na tomto autoslalome v Trebaticiach si myslím, že to nie je moc bezpečné a bez slikov, ktoré nemám, sa jazdí ťažko. Dosť málo, mne známych ľudí, jazdilo na tomto autoslalome.

Potom som sa len musel rozhodnúť, kedy tam pôjdem fotiť. Skoro ráno sa mi nechcelo vstávať, rád si pospím, aj tak na začiatku nie toho moc čo fotiť. Prišiel som na "miesto činu" o 10:30h, čo bolo tak akurát, pretože práve končili tréningové jazdy a pomaly sa chystali na prvé ostré jazdy.

Na tejto akcii som mal požičaný teleobjektív Canon EF 70-200 L IS USM a bol som s ním nadmieru spokojný, aj keď som nevyužil všetky jeho funkcie, pretože som sa bál, že sa mi vybije baterka skôr ako by som chcel (stabilizátor mode 1 a 2). Mal som na pláne skúšať aj tzv. panning ale bohužiaľ som nemal na to vhodné miesto. Buď mi zavadzal plot alebo som bol oproti slnku. Nebolo tam veľa dobrých miest na fotenie, nabudúce si skúsim vybaviť lepší "flek".

Boli tam namakané citroeny saxo, ktoré išli ako odtrhnuté z reťaze, zopár "hodinárov", padnutý motor na Fieste ST, jeden drifter na škode 1000 a klasika, pán šofér Červenka. :)

PS: fotky na Picase sú len minimálne upravené, bez vinetácie a samozrejme podpis. ;)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára