[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

streda 23. marca 2011

RacingWheels 4 CUP


Na túto akciu som mal ísť fotiť na trať, mal som to predbežne vybavené, no vedel som, že počasie nebude dobré a vyzeralo to tak, že zostanem doma v teple. Ako sa však ukázalo, vyhral som doobedné jazdy na webe RoadLife, kde som sa zúčastnil súťaže a vôbec som tomu neveril, že by ma mohli vyžrebovať. Výhra ma potešila, aj keď auto nebolo v najlepšom stave a predpoveď počasia na tento deň nebola vôbec povzbudivá, no aj tak som sa tešil ako popreháňam svojho "tátoša". :D

Dorazil som na miesto určenia a čakal som na štart. Prišiel som radšej skôr aby som nestresoval a nachystal sa na jazdu. Prekvapilo ma, že bolo tak málo účastníkov. Bol tam napríklad neskutočný chlapík z Rakúska na Mini, ktorý jazdil ako Boh, bol lepší ako jeden na BMW Z4 3.0, ktovie aký motor tam mal, no turbo tam mal, to viem určite. Potom som tam videl aj dve mašiny - Mazdy RX7, jedna mala vraj motor z Corvetty a druhá wankel 1.3 s dvomi turbami, no neskutočné mašiny nielen na pohľad. Ešte musím spomenúť Radical SR3, vlastní ho jeden slovák, na ktorom jazdil aj Colin McRae.

Počasie bolo fakt zlé, bolo zima, pršalo a fúkal severák o rýchlosti 54km/h. Očakával som teda, že na trati sa bude poriadne šmýkať, tak som najprv išiel pomaly a všetkých som púšťal pred seba, aby som im nezavadzal. Kolo za kolom som sa zlepšoval a začal som si viac veriť, brzdil som čoraz neskôr pred zákrutou, no stále som mal rešpekt na tej mokrej trati, miestami boli aj mláky. V prvej hodinke jazdy, tak ako aj v druhej, som si odjazdil zhruba polhodinku aby ma auto dokázalo odviesť aj naspäť domov. Najlepší čas som mal 3:18.737, čo je lepší čas o cca 17 sekúnd, čo som zajazdil na mojej prvej jazde na Saxe na SlovakiaRingu a vtedy síce bolo tiež mokro ale nie až tak ako teraz a vtedy ani nefúkal taký severák. Pre info, na Honde Civic TypeR som mal čas 3:00.809 na suchej trati, ale to som v tom sedel po prvý krát a odjazdil som na nej len 8 kôl. Na všetkých akciách bola rovnaká, teda najdlhšia verzia okruhu, teda var.4, tj dĺžka 5922m.

Nakoniec som si to teda aj tak užil, dobre som si zajazdil a niečo, ale máličko, som stihol aj nafotiť. :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára