[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

štvrtok 31. marca 2011

Tatry Donau Cup - Slovakia Ring 20.03.2011


Mal som vybavené fotiť na našom, slovenskom okruhu hneď pri trati, na čo som sa tešil a dúfal, že bude pekne slnečno a bezvetrie. Nuž realita nebola podľa mojich predstáv.

Fúkal severák, bolo chladno, čo znásoboval aj ten vietor, no svietilo slnko, tak to nebolo až také hrozné. Bol som tam od 11tej až do 18tej, čiže 7 hodín v akcii. Najprv som si myslel, že sa bude jazdiť verzia okruhu číslo 4, tj najdlhšia, 5922m trať. Podľa toho som aj rozmýšľal, kam pôjdem fotiť, no nejazdila sa táto verzia ale iná, kratšia. Tak miesta, kam som chcel ísť fotiť vypadli z môjho plánu a hneď som musel výmýšľať náhradu. Ako premiestňovadlo po servisných cestičkách bolo zakázané auto, tak som si vybavil kolieskové korčule, no kvôli silnému vetru a tomu, že som na korčuliach nestál asi 10 rokov, tak to nešlo na nich a musel som sa premiestňovať pešo. Bolo to pomalé a po celom dni aj dosť namáhavé, keďže mi fúkal do tváre silný a studený vietor. Za celý deň som nabehal kilometre, no stálo to za to a s výsledkom som spokojný, aj keď mohol som tam byť od začiatku ale to by som asi fyzicky nezvládol.

Objektív som mal zase požičaný, a to Canon EF 70-200 L IS USM, tak fotky sú dosť podarené, snáď sa budú páčiť aj iným. Tento objektív mám v pláne čoskoro zakúpiť.

Týmto ďakujem Matúšovi M. za zapožičanie. :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára