[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

piatok 29. apríla 2011

III. AZ pneu AutoSlalom 2011 Piešťany


Tohtoročný tretí autoslalom sa konal v Piešťanoch na Veľkonočný pondelok. Dlhší čas som sledoval počasie na tento deň, no nevyzeralo to najlepšie. Ako sa blížil tento deň, tak sa predpoveď zlepšovala a tým sa zvyšovala pravdepodobnosť, že tam pôjdem. V pondelok som pozrel von, potom predpoveď na internete a rozhodol som sa, že tam pôjdem. Dohodol som sa aj s kamošom, že tam pôjdeme a on zoberie auto, Mazdu RX8, mal ju pokazenú a potreboval ju po dlhšom čase prevetrať. Hneď ako sme vyšli z dediny, začala svietiť kontrolka diagnostiky, tak sme to otočili a musel som zobrať auto ja. Cestou som raz zle odbočil a potom som išiel stále rovno, no nikde som nevidel tabuľu, ktorá by ukazovala, kde sú Piešťany. Tak som siahol po navigačnom a pokračovali sme s navigačným až po miesto, kde je nejaká tabuľa s názvom Piešťany. Prešli sme cez všelijaké dedinky, ktoré by som inak nenavštívil, po cestách, necestách a našli sme aj pekné serpentíny. Nakoniec sme predsa dorazili na miesto určenia, síce neskôr ako sme predpokladali, no predsa. Boli sme tam dve hodiny a za ten čas nás stihla aj búrka, ktorá trvala asi pol hodinu. Za ten čas som sa stihol pozdraviť s pár známymi a nafotil som aj zopár záberov, výsledok som hodil na "rajčinu". :)

fotky

1 komentár:

  1. výber fotiek upravených do HDR:
    http://pabloorphan.rajce.idnes.cz/III._AZ_pneu_AutoSlalom_TRANSLATA_2011_Piestany_HDR/

    OdpovedaťOdstrániť