[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

utorok 19. apríla 2011

Sigma 70-200mm f/2,8 DG EX APO HSM II


Rozhodol som sa predať zopár objektívov a príslušenstva, ktoré som nepoužíval a zohnal som si nový teleobjektív vyššej rady, resp. najvyššej rady od Sigmy, len bez stabilizátora. Jedná sa o model Sigma 70-200mm f/2,8 DG EX APO HSM II. Nahradil som ním vlastne môj predchádzajúci teleobjektív 70-300mm, tiež bol značky Sigma, s ktorým som síce bol spokojný, prihliadnuc na cenu a kvalitu fotiek. Nuž chcel som už zainvestovať do kvality a lepšej svetelnosti ale zase za cenu vyššej váhy a nižšieho ohniska. Najprv som chcel Canon 70-200mm f/4 L IS USM, no tento objektív som si nezohnal, teda dal sa zohnať, no bol za cenu vyššiu, než som chcel do neho investovať, tak som sa rozhodol pre tento objektív a uvidím, či som sa rozhodol správne. Ak s ním nebudem spokojný, budem nútený investovať do predchádzajúceho vybraného, teda by som išiel do toho Canonu, so stabilizátorom - je to super vec, mám ho odskúšaný. Len budem musieť dať skoro dvojnásobok ceny ako pri tejto Sigme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára