[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

štvrtok 21. apríla 2011

Porsche World Roadshow 2011, Brno


Podarilo sa mi dostať na túto skvelú akciu, ktorá sa konala 16.04.2011, v jeden pekný sobotný deň. Najprv som mal aj jazdiť na nejakom Porsche, no bohužiaľ sa to vybavovalo na poslednú chvíľu, tak som bol nakoniec rád, že som sa tam aspoň dostal a zopár fotiek porobil.
Počasie bolo celkom pekné, no trošku fúkal studený vietor, tak nebolo až tak teplo ako som očakával. Neskôr pribudli oblaky, ktoré ma zamestnali, keďže pri fotení v manuáli som musel každú chvíľu meniť nastavenia. Nakoniec sa mi to celkom podarilo a zopár fotiek vyšlo dobre.
Akcia sa konala v Brne, na Masarykovom okruhu. Testovací deň pozostával z viacerých častí. Jednalo sa o slalom, akceleráciu - test launch control-u na štvrť míle a následné testovanie bŕzd, skrátenú verziu jazdy na okruhu, losí test a modely SUV na náročnej off-road-ovej trati.
K dispozícii bolo 20 športových áut Porsche (Boxster S PDK, Boxster Spyder PDK, Cayman S PDK, 911 Carrera PDK, GT3, Turbo Cabriolet PDK, Panamera Turbo PDK, Cayenne Turbo Tiptronic,... ).

fotky
oficiálne info

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára