[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 22. augusta 2011

Chorvátsko 2011


Po prvý krát som bol na dovolenke pri mori. Neplánovali sme to dlho, tak narýchlo pár týždňov predtým sme sa dohodli, že by sme mohli ísť niekam k moru. Ako najvhodnejšie miesto nám pripadalo Chorvátsko. Vybrali sme sa tam autom.

Prekvapilo ma skvelé značenie ciest v Maďarsku, na každej križovatke, či kruhovom objazde, bolo číslo cesty a hneď aj tabule s názvami miest v tomto smere, nedá sa to porovnať so Slovenskom, u nás to je úplne hrozné! Aj v Chorvátsku bolo dobré značenie, nebolo treba navigáciu, no už značenie potravín a rôznych obchodov nebolo také dobré. Ťažko sa tam parkuje, parkovacie automaty nefunkčné, pri jednom hypermarkete bolo asi 50 miest na parkovanie a stále plné, málo miesta na manévrovanie, proste na nervy pre človeka, čo to tam nepozná a ide autom na nákup.

Ubytovanie sme si vybavili na mieste. Našli sme si super miesto na oddych, ktoré sa nachádza medzi mestami Rijeka a Crikvenica, je to dedinka či chatová oblasť alebo ako sa tomu tam hovorí, Jadranovo, časť Kloštar. Ľudia sú tam milý, nekradne sa tam a ceny sú mierne vyššie ako u nás, ktoré zvyšujú v čase sezóny. Všade sú figy, ľudia najviac používajú motorky, úzke cestičky popri domoch, pripadalo mi to tam ako v Taliansku, aj keď som tam ešte nebol, konštatujem z toho, čo som videl vo filmoch.

My sme si vybrali miesto na oddych, takže sme boli stále len v blízkom okolí, tak tých fotiek veľa nie je, aj keď je tam čo fotiť, no treba toho aj veľa pochodiť. Počasie nám vyšlo, bolo slnečné po celých 6 dní, 36 stupňov cez deň a v noci okolo 24, tak sa aj ťažšie zaspávalo. V takom horúcom počasí sa ani nedá behať po vonku, slnko pražilo ako besné. Kúpali sme sa každý deň asi 6 hodín. Toto miesto bolo na oddych ideálne.

Bolo tam fajn, no stačilo tých 6 dní. :)

zopár fotiek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára