[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

streda 31. augusta 2011

Sahara 2011


Čo je to Sahara 2011? Zraz historickej vojenskej techniky a klubov vojenskej histórie s ukážkami náletov a vzdušných bojov, ktoré sa konali v dňoch 25.-28.8.2011 vo VTSÚ na záhorí, pri meste Senica.

O tejto akcii som sa dozvedel na poslednú chvíľu, chcel som ísť hneď prvý deň, no nevyšlo mi to. Vybral som sa tam v sobotu. Počasie bolo pekné, až na ten vietor, ktorý sa ešte viac prejavil priamo na mieste a v kombinácii s všadeprítomným pieskom to bolo riadna rošáda, ale až na večer.

Cesta tam bola super, nebolo to ani moc ďaleko. Parkovisko vyriešili na jednej pokosenej lúke, bolo tam fakt kopec ľudí, toľko som nečakal. Potom odtiaľ bolo miesto konania vzdialené 2 či 3 kilometre. Na tomto úseku premávali autobusy každú chvíľu a bolo to zadarmo, tam sa nedalo ísť na svojom aute.
Vstupné bolo dobrovoľné, čiže zase zadarmo. Na začiatku predávali nejaké vojenské maskáče, nože, ďalekohľady a hocičo s vojenskou tématikou a potom už boli len vojenské vozidlá, BVP, tanky, džípy a kopec vojakov z rôznych štátov, ktorí mali aj svoje stanoviská, super to tam vyzeralo a stále sa niečo dialo. Čo mi vadilo, tak to bolo hlavne málo bufetov, lebo tam bolo strašne veľa ľudí a pri bufetoch nekonečné rady. Keď som sa už dostal na radu, tak som aj zabudol, čo som vlastne chcel. Potom bolo dosť nepríjemné pri tej záverečnej prezentácii bojov, to už fúkal silnejší protivietor, keď išli tie tanky a odpaľovali nastražené výbušniny, tak všetko ten bordel, teda prach, piesok a čiastočky z výbušnín išli na divákov, uff, ten bordel som mal všade, ruksak mi od toho smrdí ešte teraz. :)

Bol som tam celý deň, no stále bolo čo fotiť, aj tie 3 dni by som si tam vedel predstaviť, fajn akcia. Musím ísť aj nabudúce. :)

fotky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára