[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

pondelok 14. decembra 2009

Canon EOS 500D


Dňa 11.12.2009 som si kúpil dlho vysnívanú digitálnu zrkadlovku a to tento stroj - Canon EOS 500D. Najprv som si čítal rôzne recenzie, vypočul som si odporúčania od používateľov podobných zrkadloviek a dospel som k názoru, že mi bude vyhovovať Canon. Potom som si poobzeral rôzne web-shop-y a nakoniec aj "kamenné" obchody. Našiel som dobrú ponuku v NAY, tak som išiel do toho. Uplatnil som si "až" 3% zľavu za Orange kartu a bolo nakúpené. Zdarma bola 8GB SD pamäťová karta, takže tá mi zatiaľ bude stačiť. Je k nemu základný objektív a to tento EF-S18-55 f/3,5-5,6 IS. Chcel som najprv s väčším zoom-om, ale však na začiatok mi bude bohate stačiť aj tento základný.
Teraz si treba prečítať návod a naučiť sa správne fotiť a teda aj nájsť vhodné objekty na fotenie.
Hurá... :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára