[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

utorok 15. decembra 2009

Moje začiatky


Moje začiatky fotografovania všetkého možného aj nemožného, digitálnym fotoaparátom, ako aj prvým mobilom, ktorý mal fotoaparát, siahajú do roku 2003. Prvým digitálnym fotoaparátom bol foťák značky Mercury. Nebola to známa značka, to boli začiatky digitálnych fotoaparátov, stál ma 5.ooo Sk. Mal 2,1 megapixla, čo na tú dobu bolo dosť. Kvalitou sa moc nevyznačoval, ale dokázal zachytiť fotografie na pamäťovú kartu a už to bol pre mňa zázrak. Potom som len dúfal, že fotka nebude rozmazaná, bolo treba veľa svetla, inak fotka nestála za veľa.


Ďalší fotoaparát bol Canon Digital Ixus V3. To už malo 3,2Mpx, maličký foťák a robil neskutočné fotky. Fotil som s ním všetko a všade.

Potom som sa dostal k modelu Panasonic LZ7, tento mal 7Mpx, 6x optický zoom a WIDE objektív, teda dokázal robiť aj širokouhlé fotky, čo ma veľmi tešilo, keďže formát WIDE sa rozmohol a na nových TV alebo PC monitoroch je už štandardom.

Ďalej to bol ďalší Canon a to model Canon PowerShot A570IS, 7,1MPx, 4x optický zoom a tiež WIDE objektív. Tento foťák je fakt podarený, je síce trošku väčší a nemá najlepší, najkrajší dizajn ale svojimi funkciami a kvalitnými fotkami určite prekvapí nejedného majiteľa tohto fotoaparátu.

Posledný, zatiaľ, je zase značky Canon a to digitálna zrkadlovka Canon EOS 500D + 18-55 IS. Tento je už z inej dimenzie, je to pán foťák. Ešte len sa sním zoznamujem a učím sa s ním správne fotiť v rôznych situáciách a za rozličných podmienok. Viac info je v starších príspevkoch.

Takže ak to uzavriem, dá sa povedať, že som "verný" značke Canon a som spokojný.

PS:
fotky nájdete v pravom stĺpci - FOTOALBUMY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára