[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

streda 16. decembra 2009

Prvé fotky s Canon-om EOS 500D


Včera bolo pekné počasie vonku, bola síce zima a mrzlo, ale možnosť otestovať nový fotoaparát a získať nejaké pekné fotky bola silnejšia, než tá zima, ktorá bola vonku. Keďže podľa kalendára tu máme ročné obdobie Zima, tak aj vonku to tak vyzerá, tj žiadna pestrá farebnosť, všade len hnedá farba prevláda, tak aj fotky nemôžu byť "dokonalé". Nuž aj tak som to riskol a nejaké fotky sa mi aj podarili, aj keď to nie je ono. Sú to len začiatky, s foťákom sa zatiaľ len zoznamujem a dúfam, že časom sa to zlepší. Fotky som upravil vo Photoshope, ale len rámik, pridal som text a moje logo. :D

PS:
fotky nájdete tu:
http://picasaweb.google.sk/skreyn/CanonEOS500D#

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára