[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

štvrtok 31. mája 2012

QR kód


Chcel som vymyslieť niečo nové, tak ma napadlo, že si vytvorím vlastný QR kód. Najprv som nevedel, či to je možné, tak som to "vygúglil" a zistil som, že je to možné, čo ma potešilo. Tento QR kód dávajú už skoro všade. Na webe som našiel stránku, ktorá vie vytvoriť takýto kód a dá sa tam vložiť rôzny text, odkaz na web, na stiahnutie aplikácie do mobilu,... atď. Na prečítanie tohoto kódu treba stiahnuť do mobilu aplikáciu napr. Barcode Scanner, ktorá je zadarmo a v mobile treba mať fotoaparát, ktorým sa daný kód načíta. Ja som si vytvoril takýto kód, ktorý zobrazí moju stránku Pablo Orphan Photography na Facebook-u. Možno neskôr budem tento kód vkladať do každej fotky. Načítaním cez aplikáciu sa každý dostane na moju stránku a tam sa dozvie o mne a mojich fotkách viac, teda ak chce. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára