[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

nedeľa 4. apríla 2010

Citroen Saxo VTS 16V


Konečne som sem hodil fotečky aj môjho miláčika.

Na prvej fotke sa mi páčilo pozadie, neriešil som vtedy to, že ságo je špinavé, aj tak je to celkom podarená fotka. Na tej prvej je ešte na zimných pneu R14 185/55, na bielych 14" plechových diskoch Michelin z Peugeota 106 Rallye.

Na ďalších som mal už ságo umyté a vyleštené, navoskované. Tam je autíčko na originálnych "citroeňáckych" alu diskoch 15" Speedline, pneu R15 195/45. Tieto disky už toho majú dosť za sebou a vyzerajú tak ako vyzerajú. Predchádzajúci majiteľ asi rád vychádzal na obrubníky vo vyššej rýchlosti ako by sa patrilo. Inak majú už skoro 11 rokov, ako aj celé saxo, tak sa ani niet čomu čudovať, že tak vyzerajú. Možno keby som ich mal ja od novoty, možno by tak nevyzerali ale nemám, tak ťažko povedať.

neupravené fotky:
http://picasaweb.google.sk/skreyn/CitroenSaxoVTS16VCanonEOS500D#

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára