[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

sobota 3. apríla 2010

Nočná diaľnica D1


Raz večer som sa vybral otestovať statív a vyskúšať si fotenie diaľnice za tmy. Vtedy som mal len setový objektív. ISO som nastavil na 100, závierku na 15", clonu na 3,5, našiel som si najlepšie stanovisko a išiel som na to. Zopár som ich "nacvakal", skúsil som zmeniť stanovisko a skrátil čas závierky na 13" alebo 10", clonu na najnižšie číslo aké bolo možné, teda väčšinou na 3,5.

V ten večer som porobil zopár fotiek, niektoré boli rozmazané, niektoré presvetlené, prepálené a tak nakoniec som vybral zopár celkom zaujímavých fotiek. Žiadna nie je nijako upravená, aj keď by sa to niektorým zišlo, bohužiaľ ešte neviem upravovať fotky, respektíve zistiť čo danej fotke "chýba", prípadne čo by tam nemalo byť a ako to upraviť tak, aby bolo všetko ako by malo byť.

Nabudúce skúsim vyskúšať nový objektív Canon EF 50mm f/1.8 II, keďže má svetelnosť 1,8, tak by mohli byť nočné fotky krajšie. Uvidíme. ;)

http://picasaweb.google.sk/skreyn/NocnaDialnicaD1CanonEOS500D#

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára