[SVK] Vitajte na mojom blogu!
[ENG] Welcome to my blog!
[GER] Willkommen auf meinem Blog!

sobota 10. apríla 2010

RacingWheels Day II.


Dnes bolo možné si zajazdiť na slovenskom okruhu SlovakiaRing pri obci Orechová potôň, v okrese Dunajská Streda, pod taktovkou RacingWheels. Po druhý krát sa o to postarali "chlapíci" z RacingWheels, cez ktorých to vyšlo o dosť lacnejšie ako v iné dni, keď si chcete zajazdiť len priamo cez usporiadateľa zo SlovakiaRing-u. Aj keď po prvý krát to bolo o niečo lacnejšie, tak aj tak to bolo lepšie ako na "vlastnú päsť".

Rozdiel bol v tom, že teraz už bola časomiera v cene, teda každý "jazdec" mal časomieru, či už ju chcel alebo nie. Minule stálo jazdenie na pol dňa 50 EURO a časomiera bola tuším za 15 EURO a teraz bolo jazdenie na pol dňa za 85 EURO, v cene aj s časomierou. Potom bola zmena v tom, že predtým sa jazdilo 4x po 20min (malo sa toľko jazdiť ale nikto toľko nejazdil - mohli za to hlavne takí, čo vybehli mimo trate a potom to zabrzdil SafetyCar ale aj usporiadateľ mohol dať nejaké prestávky medzi jazdami) a teraz sa jazdilo 2x po jednej hodine. Počas jednotlivých "hodinoviek" bolo jazdcom ľubovoľne dovolené vchádzanie a vychádzanie na závodnú dráhu. Čiže obyčajné sériovky aby "neodišli", tak buď jazdili po okruhu s výstražnými svetlami alebo si išli oddýchnuť na chvíľu mimo okruh ale čas im ubiehal aj tam. Ďalšie zmeny som postrehol, že už bol celý areál lepšie sledovaný a prísnejšie pravidlá, za ktoré mohol dostať jazdec pokutu alebo úplné vylúčenie zo závodov, podľa toho o čo sa jednalo. Ešte sa zmenilo to, že minule boli autá rozdelené do troch skupín podľa výkonu (aj keď to všetci nedodržali - napr. v kategórii do 140k bol VW GOLF R32!!!), teraz to rozdelili len do dvoch skupín a to na začiatočníka a pokročilého.

Jedna vec ma tam najviac prekvapila a to tá, že za celú dobu, čo som tam bol, tak ani jedno auto nebolo mimo trate, ani sa žiadne neťuklo či "pozdravilo" so zvodidlami. Na prvom RacingWheels Day takých bolo hodne.

Spolu s jazdením sa spojila aj akcia - teda otvorenie tuningovej sezóny a zopár ľudí sem prišlo ukázať svoje "mašiny".

Ráno to s počasím nevyzeralo najlepšie, pršalo, fúkalo ako o dušu a vôbec som si nemyslel, že sa to časom zlepší. Po obede to už bolo lepšie, aj keď som rozmýšľal, či tam pôjdem pozrieť alebo radšej zostanem doma a niečo si porobím na mojom autíčku. Nakoniec som sa rozhodol, že to risknem a pôjdem sa tam pozrieť a niečo pofotiť. Cestou sem tam pršalo a dosť fúkalo. Na okruhu sa to už zlepšilo, aj keď stále fúkalo a bola aj dosť zima. Nakoniec sa vyjasnilo a bolo to už v pohode.

Takže nakoniec neľutujem, že som tam išiel, pretože som spravil zopár pekných fotiek, videl som krásne a rýchle autá, stretol som tam zopár známych.

neupravené fotky:
http://picasaweb.google.sk/skreyn/RacingWheelsDayIICanonEOS500D#

2 komentáre:

  1. Super fotky, dobre ti to ide s tym fotakom. Gdo umi, ten umi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díkes, ale mohli byť aj lepšie, ak by som mal lepší flek na fotenie niekde hneď pri cieľovej rovinke alebo tam kde sú traťový komisári.

    OdpovedaťOdstrániť